Населено място:
Структура / в.ф.:
Област в която е длъжността:
Минимална образователна степен:
- Средно образование
Наименование на длъжността:
Крайна дата за подаване на формуляри:
Файл:
Описание и основни изисквания за длъжността:
I. Описание на длъжността:
1. Осигурява обслужването по посрещане, настаняване и изпращане на гости на хотелската част към ВК-Плевен.
2. Информира гостите на хотела за условията и реда на настаняване и правилата на вътрешния ред.
3. Вписва в хотелската компютърна система и хотелския регистър всички данни.
4. Издава фактури за ползваните услуги, като спазва нормативните изисквания за попълване и отчитане.
5. Изготвя справки и сведения, касаещи хотелската част.
Длъжността е във Военен клуб - Плевен в отдел "Военни клубове" в Териториална дирекция-София.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на кандидата се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, както и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Агенцията.
II. Изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование - средно;
2. Професионален опит - не се изисква, но ще е предимство при подбора.
III. Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление до изпълнителния директор на ИАВКВПД - свободен текст, с посочен телефон за контакт;
2. Автобиография - CV;
3. Копие от документ за завършено средно образование;
4. Копия от документи за придобит трудов стаж и професионален опит (трудова книжка, УП-3, осигурителна книжка и др.).
IV. Прием на документи:
Документите за кандидатстване се подават в гр. София, бул. Тотлебен № 34А, хотел "Шипка",
Деловодство, ет. 2, стая 246 от 09:00 часа до 17:00 часа в работни дни от понеделник до петък.
V. Лице за контакт:
Цветанка Баталова
e-mail: c_batalova@militaryclubs.bg
тел. за контакт: 02/922 15 71
Състояние на обявата:
- Архивирана обява