34750-StExp

Населено място: 

гр. Карлово

Структура / в.ф.: 

в.ф. 34750

Област в която е длъжността: 

Експертна

Минимална образователна степен: 

  • Бакалавър

Наименование на длъжността: 

Старши експерт в отделение "Административно"

Крайна дата за подаване на формуляри: 

24/01/2025

Описание и основни изисквания за длъжността: 

I. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 

            1.Образователни и квалификационни изисквания:

                        А.Образование – висше;

                        Б.Квалификация – бакалавър;

            В.Правоспособност – компютърна грамотност работа с операционна система Windows и MS Office.

            2.Професионален опит – не се изисква.

            3.Творчество и инициативност – изисква се.

            4.Сръчност – изисква се.

            5.Отговорност за осъществяване на трудовия процес – висока.

            6.Отговорност за средствата и предметите на труд – отговаря за съхраняване на зачисленото имущество.

            7.Отговорност за безопасността на други лица – носи отговорност за неизпълнение на правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на територията на формированието.

8.Да има разрешение за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация "Секретно".

 

II.  ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ

             1. Непосредствено е подчинен на началника на отделение “Административно”.

               2.Работи с отделение „Финанси”, финансовия контрольор и група „Правно – нормативна”.

 

III. ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ, КОИТО РАБОТНОТО МЯСТО ПРЕДЯВЯВА КЪМ РАБОТНИКА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ, ВЪЗРАСТ, ПОЛ И ДР.

            1.   Длъжността може да се заема от мъж или жена.

2. Да отговаря на условията за назначаване на длъжност в системата на  Министерството на отбраната като цивилен служител.

            3.   Да притежава умение за работа в екип.

4.   Да спазва изискванията на Закона за защита на класифицираната информация и Правилника за неговото прилагане.

            5.Длъжността изисква работа с персонален компютър с продължителност не по-малко от 5 часа на ден.

 

IV. КАТЕГОРИЯ ЗА УСЛОВИЯТА НА ТРУД, ОПРЕДЕЛЕНА СЪГЛАСНО НАРЕДБАТА ЗА КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД

            1. Трета категория на труд – съгласно Наредбата за категоризиране труда при пенсиониране.

2. Длъжността се изпълнява в условията на  нормиран работен ден.

 

V. ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

                  - Разработва и актуализира Правилника за вътрешния трудов ред по отношение задълженията на длъжностните лица, работниците и служителите за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и обвързването им със степените на дисциплинарно наказание съгласно Кодекса на труда;

- Разработва вътрешни правила за здравословни и безопасни условия на труд;

- Организира работата по установяването и оценката на професионалните рискове и разработване на проекти, програми и конкретни мерки за предотвратяване на риска за живота и здравето на работещите;

- Изготвя оценки и становища относно съответствието на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд при въвеждането в експлоатация на обекти, производства, технологии, работно оборудване и работни места;

- Изготвя аварийни планове за действие при извънредни ситуации;

- Следи условията на труд и мерките за ЗБУТ;

- Анализира причините за трудови злополуки и разработва мероприятия за тяхното намаляване и предотвратяване;

- Създава и поддържа изискващата се от нормативните актове документация;

- Подготвя анализи на състоянието на условията на труд;

- Следи за индивидуалните защитни средства, облекла и др., контролира тяхната наличност, изправност и редовно използване;

- Координира действията по ЗБУТ с външни предприятия / организации;

- Контролира спазването на изискванията на нормативните актове и изпълнението на задълженията в областта на ЗБУТ от работещите;

- Консултира длъжностните лица, работниците и служителите по прилагането на правилата за ЗБУТ;

- При констатирани нарушения предписва мерки на съответните длъжностни лица за отстраняване на нарушенията, информира командира и предлага съответни мерки, включително и за налагане на санкции на виновните длъжностни лица;

- Извършва начални и периодични инструктажи по ЗБУТ с военнослужещи / работници;

- Участва в разследването на обстоятелствата и причините за трудови злополуки, изготвя протоколи и информира ръководството на предприятието.

 

VI. ФОРМИРАНЕ НА ЗАПЛАТАТА

     1. Основно трудово месечно възнаграждение (1400лв.);

     2. 32% за работа в МО;

     3. 1% за всяка отработена година по специалността;

     4. 300лв. порцион за храна.

 

VII.     НАЗНАЧАВАНЕ

1. Подборът на кандидатите ще се извърши по документи  от работодателя.

2. Конфиденциалността на всички кандидатури е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.

3. Трудов договор ще се сключи със срок на изпитване.

4. Кандидатстването за длъжността не означава непременно одобрение и не гарантира назначаването!

 

VIII.    ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА РАБОТА:

1. Заявление за кандидатстване за работа (до командира на военно формирование 34750 - Карлово) – попълва се на място;

2. Автобиография (CV) с актуална снимка.

3. Копие на диплома за завършено образование, заверена от кандидата с подпис и трите имена.

4. Копие на удостоверение за курс / квалификация свързани с длъжността, заверени от кандидата с подпис и трите имена.

5. Копие на трудова книжка заверена от кандидата с подпис и трите имена или др. документ удостоверяващ трудов стаж.

6. Медицинско за започване на работа (само при определяне за назначаване).

7. Свидетелство за съдимост за работа в МО.

 

Документи се подават във военно формирование 34750 - Карлово на адрес:  гр. Карлово, ул. „Генерал Карцов” № 61.

 

IX. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ

Веселин Николов; тел. 0335 94679, вътр. 33011; 33018.

Състояние на обявата: 

  • Архивирана обява